teisipäev, 1. detsember 2015

Krõbedad vahvlid

Olen palju kuulnud, et tänapäeva vahvlimasinad pole ikka need, et  tulemus ei tule selline, nagu vanal heal nõukaajal. Mul küll tänapäevast masinat pole võimalust proovida olnud, aga kuna seda juttu on olnud piisavalt, hirmutamaks, et nii ongi, siis olen ammu juba otsinud/vaadanud/mõelnud, et peaks kuskilt endale selle nõukaaegse maisna muretsema. Olin juba vahepeal isegi jõudnud teema unustada, kui ühel kenal päeval nägin ühe poe vaatakeaknal karpi, kirjad kõik venekeelsed, hind ülimalt normaalne, vanemad sugulased nähes karbist pilti, olid veendunud et võib täitsa "see" olla. Kõndisin sealt iga päev mööda ja muudkui vaevas ja vaevas, kuniks ühel päeval astusin sisse ja omale ma ta saingi. Miks ma kohe ligi ei astunud ja ostu ei sooritanud, lihtne põhjus - see pood oli avatud tööinimese mõistes ülimalt kehval ajal (E-R 10-16). Aga nüüd on see olemas, esimene test ka tehtud ja juhheeiiii, tunne täpselt sama, mis lapsepõlves. Sain kohe mõned retseptid ka kaasa, aga et kindel olla, siis esimeseks prooviks said võetud need krõbedikud Ragne blogist. Jäin väga rahule.




Vaja (15-20 tk):
200g võid
3 muna
2,5dl suhkrut
1tl vanillisuhkrut
2dl jahu
2dl tärklist
1,5dl vett

Sulata või ning jahuta, lisa seejärel hulka kõik ülejäänud ained ning sega ühtlaseks massiks.
Kuumuta vahvliküpsetaja ning küpseta õhukesed krõbedad vahvlid. Soovi korral võid neid ka täita - nt jäätise, kohupiimakreemi või vahukoorega.
Tulemuseks olid tõesti ülimalt krõbedad ning lapsepõlve meenutavad isendid. Oeh, olen ikka nii rahul, et selle masina leidsin.

allikas: Kokkama.ee

2 kommentaari:

Maris ütles ...

Täiesti nostalgia! Meil peaks ka veel vana nõukaaegne masin alles olema, aga ma pole veel nõupidamisi pidanud, kas võin selle kaasa võtta. Nüüd tuli jälle meelde.. Äge, et sellise masina leidsid, see on puhas defitsiit!

Kati ütles ...

Ma usun et kui sul mahti teha ja läbirääkimised edukad, siis vii enda juurde. See oli ikka nii hea.