laupäev, 11. juuli 2009

Kinoralli..

Ja nii see nädal kokkuvõttes oligi.
3 õhtut järjest kinos, see on minu käesolev rekord, tegelikult isegi 4, kuna reedel sai veel kodus filmiõhtu tehtud ja vaadatud ka hitti.
Trennidega sai tehtud kiirmaraton - esmaspäeval ja teisipäeval kohustuslikud 2 korda ja sellega on siis jokk, kuni puhkuse lõpuni.
Kino vahet kulgemine oli siis teisipäeva, kolmapäeva ja neljapäea õhtu. Teisipäeval oli vaatamise all "Ettepanek", väga lõbus film, kolmapäeval "Jääaeg 3D", taaskordne sõprade seiklus oli lihtsalt väga hea ning neljapäeval "Populaarne vaenlane", selle kohta nagu ei oskagi miskit öelda - minu meelest liiga venitatud, kuigi muusika ja olustik oli väga truu ja nauditav. Ning nagu kriitikudki öelnud siis Depp ei olnud kopeerinud nö kedagi vana "pätti", vaid loonud oma tegelaskuju täiesti puhtalt lehelt. Lõpuks reedel otsustasime siis kodus lõpuks mõne filmi oma varamust ära vaadata, valituks osutus "Rentslimiljonär", tõsiselt hea film, vähemalt mulle jättis väga sügava mulje ja olen enam kui kindel et nii see elu seal olla võibki. Kurb aga tõsi.
Täna siis veel natuke pakkimist, õhtul Õllesummer ning homme juba komandeering maale ning kui hästi läheb/jõuab siis veel juba homme õhtul Viljandis Kihnu Virve kontsert.
Eile töölt lahkudes polnud ka absoluutselt reede tunnet ning veel vähem seda tunnet et järgmised 3 nädalat ma sinna jalga ei tõsta..Täiesti kummaline.Rabelemist oli ka viimane nädal korralikult, eks see ka mõjus.
Aga nüüd lähen toimetan edasi..

Kommentaare ei ole: