pühapäev, 20. detsember 2009

Jõulude eel..

SPA's sai käidud ja oli väga väga vahva üritus. Sai end alustuseks leotatud ca 3 tundi igasugustes basseinides ning seejärel võetud ka väike massaazivann. Hea söök ja ööklubi, ning sellega üritus lõppeski. Õhtu ja järgnev päev olid tegelikult jube väsitavad ja taaskord tuleb au anda veele, kui heale unelesuigutajale. Seda enam, et viimasel ajal on mul suuri raskusi magamajäämisega ning sellest tingituna ka rasked hommikud.
Tööl on õnneks kulgenud ka rahulikumas rütmis ning loodan et peale jõule jääb veel vaiksemaks, et siis nautida rahulikku pühadeaega. 23 peale tööd saab kohe kimatud maale, et alustada jõulukoogi küpsetamisega, et jõululaupäeval juba rahus muid toimetusi teha - liha, kapsas, vorstid, küünlad surunaeda ja siis hiljem juba nautida terve pere seltsis rahulikku jõuluaega, seekord küll liikme võrra vähem, aga südames on ta meiega.
Jõulukingid on ka õnneks kõik soetatud ja söögikraam ka, mis maale sõidu ette võtavad. Viimased toimetused saigi sel nädalavahetusel veel jõuludeks tehtud - kingid pakitud, toad koristatud ning magusaüllatuse valmistamine. Igatahes välja näevad väga isuäratavad. Kui üllatuse saajatel kingid käes, siis panen ka siia pildi.
Muude toimetuste vahel olen ka ikka korralikult koolis käinud, viimane kord ongi veel homme, peale mida siis 1,5 ndl vaheaega. Vähe tegelikult, koolivaheaeg ju tegelikult 11dani. Aga no meie peame ju targaks saama. Terve detsembrikuu oleme olnud jõululainel - lugenud tekste Rootsi tradistioonide kohta, kuulanud jõululaule, maiustanud piparkookidega ja kommidega.
Vahepeal on olnud ka filmielamusi:
"Mehed kes jõllitavad kitsesid" - vaadatav, aga taaskord minu jaoks selliste naljadega, mis minu meelest pole naljakad, nagu ka Office ja Simpsonid. No mina kehitan õlgu, kui teised naeravad. Nii läkski ka seekord.
"Big Lebowski" - taas minu jaoks täiesti mõistetamatu film. Absoluutselt ei saanud asjale pihta. Mingi mõttetu jauramine.
"Moon" - taas pean tõdema, et kummaline film minu jaoks. Algus oli nagu paljutõotav, aga siis kiskus käest ära, aru ei saanud midagi ja lõppes samakiirelt. Hiljem siis seletati mulle asja point ära, peale mida ikka arvasin et kummaline see siiski oli.
"Noorkuu" on mul ikka vaatamata, ning tundub et asi jääb uude aastasse, kui ma taha just enne jõule veel kiirkülastust kinno teha.
Kööginurk:
Hakkasin mõtlema, et mida huvitavat ma vahepeal siis ka teinud olen ja ainsad mis meenuvad on Itaalia pada ja Pelmeenivorm. Mõlemad olid väga maistvad.
Vana hea lahtine tomatipirukas oli ka eile teemaks - sai valmis ja sama kiirelt ka otsa. Ning tänane magusaüllatus, aga sellest siis kunagi teinekord pikemalt.

Rahulikke pühadeootust..

Kommentaare ei ole: