kolmapäev, 11. juuni 2008

American Woman...


..., stay away from me
American woman, mama let me be
Don't come hanging around my door
I don't want to see your face no more
I got more important things to do
Than spend my time growin' old with you
Now woman, stay away
American woman, listen what I say


Jne lood panid siis eile Suurhalli rokkima. Pean tunnistama et tõsine fänn ma pole, aga kontsert ja show oli ülikõva ning täismaja rokkis viimase akordini, kaasa arvatud mina:).
Kuna eelmisele Eesti kontserdile ma ei jõudnud, siis seekordset ootasin suure huviga, kuna autos saab ikka käiatud Lenny Greatest Hits plaati ja sealt ka siis huvi kontserti vastu. Aga oli ka ikka selliseid persoone kes suutsid meie kõrval magama jääda(?!), palun mulle öelda kuidas on see võimalik sellist laadi muusika saatel, aga no on..
Samas oli tõsine kaif vaadata seda kätemerd, mida ma siiani kohanud siinmail pole, ehk Metallica kunagi lauluväljakul, aga kuna seal see ala oli ikka suurem siis ei saanud sellist efekti kätte.
Igatahes sai siis kõvasti kaasa elatud oma 2,5 H ja koju jõudes olid käed ai ai ai kui valusad ja kõrvad lukus ning tuju oli hüper, aga eks see nii peabki olema peale sellist elamust.
Lenny on küll juba parimais aastais, aga showd see mees teha oskab.

Oh jah, homme siis maale ja loodame et ilma ka lubab, kuna tulemas nii pidulikkust kui sporti - nimelt reedel venna ja onupoja ülikooli lõpetamine ning laupäeval kohustuslik kodukross, kus tahaks oma oskusi lihvida piltmeistri alal.

Ahjaa ja muide nüüd on mul ka oma kiiver, millega soovi korral meie Vessu tagaistmel kruiisida :).

Kommentaare ei ole: