kolmapäev, 17. september 2008

Viva la Vida


Heips..
Olen ka siis tagasi nii Berliinist kui ka juba töistest päevadest.
Berliinis oli täitsa vahva ja kontsert super. Kuna ma pole just Coldplay suur fänn, siis live esitlus pani mind muretsema nende albumeid. Nad olid lihtalt kaifid. O2 arena kus asi aset leidis oli minu meelest mõõtmetelt tsipa suurem kui meie Saku Suurhall, kuid siiski oli ka täitsa vaba ruumi hängimiseks. Tribüünid olid küll enam vähem täis, aga põrandal oli piisavalt vaba ruumi. Muidu oli asi tavapärane 1,5 tundi ja lõpp. Soojendajat ma üldse ei kuulnud, jõudsime umbes täpselt rihtides peaesinejaks kohale.
Ja muidu sai käidud veel Potsdamis, vaadatud-katsutud Berliini müüri mitmes erinevas paigas ning õige turistina läbides ka Brandenburgi väravad. Samuti saime tutvuda maaaluste nö kambrite-ehitistega ,kuhu siis sõja ajal inimesed oleksid saanud varjuda ja kuidas nad seal elanud oleks, see oli täitsa põnev vaadata, kuna midagi sellist meil siin ju pole.Imestan vaid seda, et mu eelmisest Berliini külastusest pole just palju möödas, vast u 8-10 aastat, aga ma ei mäleta suht mitte midagi peale selle et katsusime oma väikesete sõrmedega müüri. Aga nüüd sai siis taas kõike korratud ja üldjoontes jäin asjaga väga rahule.
Ja nüüd siis raban töö rindel ,kuigi mu haigusnähud pole veel möödunud - kui nohust ja kurguvalust olen lahti saanud, siis käes on tohutu köha ning tänaseks ka suuremat sorti häälekaotus.
Aga juba laupäeva hommikul lähen taaskord väiksele retkele - nimelt ootab vallutamist Pariis koos Madonna kontserdiga, njämm..Eiffel ja muud toredad paigad ka plaanis selle lühivisiidi jooksul ikka külastada..
Aga seniks hoidke end külma eest :)

Kommentaare ei ole: