teisipäev, 26. august 2014

Mascarpone-šokolaadiküpsiste kommid

Olen taas tagasi, üle pika aja. Jah tean, et möödunud on ligi kuu, aga mis teha, vahepeal tulid esiplaanile ka muud huvid ja olen end püüdnud ka muus vallas teostada. Aga see selleks. Kuna eelmisel nädalal võtsime vanematega ette tavapärase igaaastase Soome reisi, siis nagu eelnevaltki püüame kingituseks kaasa teha midagi ise. Nii need kommid ma suure otsimisega leidsin ja valmis meisterdasin. Originaalis on kasutatud küll piparkooke, kuid mina asendasin need kõige tavalisemate šokolaadiküpsistega ning Vana Tallinna asemel lisasin hoopis Tiramisu likööri. Ilmselt õnnestus, kuna kõik kes proovida said ning kingisaajad vaid mõmisesid "ah kui hea".

Vaja:
200g mascarponet
200g šokolaadiküpsiseid
törts Tiramisu likööri (või muud endale meelepärast jooki)
200g tumedat šokolaadi.
peale puistamiseks pähklipuru

Purusta küpsised täiesti peeneks puruks, sega toasooja mascarponega ning lisa ka liköör. Jäta mass tunniks paariks külma tahenema.
Seejärel vormi massist kätega sobiva suurusega pallid.  Sulata šokolaad veevannil ning kasta trühvlid sinna sisse. Puista peale meelepärast, mina kasutasin selleks pähkleid. Aseta tahenema jahedasse ja peale seda lihtsalt maiusta!


Kommentaare ei ole: