kolmapäev, 9. jaanuar 2008

Esimene proov..

Mõtlesin et kirjutan ka natuke oma esimesest tuleproovist jõuludeks soetatud lumelauaga..paljud siin uurinud, et kuidas jne..seetõttu püüan asja natuke kokku võtta.
Kuna suuska olen ka enne sõitnud, siis sisimas juba ammu olnud soov saada selgeks ka laud ja kuna tekkis hea võimalus kogu varustus omale soetada, ei mõelnud ma pikalt ja nüüd mul ongi siis kodus - laud (G-Force), saapad (Nitro), kiiver (Scott) ja prillid..


Algajale, nagu mina, peaks olema antud varustus enam kui küllalt.
Välja näen küll nagu terrorist, aga ohutus ennekõike..Kuna mind oli õnnistatud pikema puhkusega jõulude ajal, siis vedasin kogu kraami puhkuse ajaks maale, aga mida polnud oli piisav lumi, kuna alustuseks tahtsin ette võtta kodused künkad et üldse laual püsimist proovida..Asi lõppes siis sellega , et pea nädal jõllasin varustust seismas ja siis juhtus ime :)..31.dets otsustas hakata korralikumalt lund sadama ja kahjuks küll puhkuse viimasel päeval (1.01 2008) ajasin saapad jalga ja kiivri pähe ning õue..Rassisin üks 1,5 tundi pea olematutel laugetel küngastel ,aga esimene proov sai tehtud ja himu taas uuesti "mäele" saada on oi oi kui suur..Mõned korrad siis potsatasin ikka maha ka, aga tahtmine on nii suur..Kõige naljakam oli see, et meie kass oli asjast nii "suprised", et ei osanud olla ega teha miskit, kui sellist imelooma meie õuel nägi..seetõttu on ta ka peaasjalikult piltidel.Emal oli tükk tegu ikka et teda minust eemale hoida, et ma teda oma liuglemisel alla ei ajaks ;)
Mõned "stiilinäited"..



Mõned asjad peaks veel juurde soetama varustusse, aga eks näis millal jõuan sellega tegeleda..äkki järgmine hooaeg, kuna vahepeal olen lihtsalt udus sooja päikese all, ja aravatavasti võttes arvesse meie talvesid, siis tagasituleku ajaks on lumi lännu..
Aga juba veebruari alguses on tegelikult üks tõsisem õpiposi tuleproov Norra mägedes..Tänu headele sõpradele lähen ja veedan pea nädala sealsetes mägedes "pusides" ja õppides õppides õppides..Vahepeal tahaks korra ka siinsel maal veel laua alla saada ja tunnetust parandada.
Eks siinkohal mul ongi vaid vaja õppida ja veelkord õppida, ning mitte oma tahet kaotada..mida ma ei usu..sest tahan ja pean selgeks saama :)Ja eks oma varustus utsitab ka rohkem mäele minema, muidu ikka tahtmist on, aga kuidagi ei jõua sinna..
Aga mis siin ikka, siinkohal tõmban otsad kokku ja järgmine kord kui mäelt tagasi pajatan edusammudest, loodetavasti ;)

Kommentaare ei ole: