neljapäev, 17. jaanuar 2008

Nädal möödas..

Olen saanud juba mitu korda nahutada, et pole midagi uut kirjutanud..Arvata see oli, et iga päev lihtsalt pole midagi muljetada..Aga nädalaga on paljugi juhtunud..Möödunud nädalavahetusel sai veelkord võõrustatud Avo sünnipäevakülalisi ja pühapäeval avaldasid mõningad persoonid lihtsalt soovi meile külla tulla ja nii see läkski..pühapäev venis külls suhteliselt pikaks, aga sõpru on alati tore näha..Samuti on nüüd kõvasti filme vaadatud, telkar on end igati õigustanud ;)
Vahepeal on tööd ka kõvasti vehitud ja vehkimine jätkub, mis teha, eluke on juba kord selline..Eile sai käidud ka EMT ja Hannah heategevuskontserdil Kaarli kirikus, kui üks kaasosaline antud projektis..Pean maininma et oma pea 8 aasta jooksul, mis olen Tallinnas elanud, polnud ma sinna kordagi enne sattunud..Kuna ma pole ei ristitud ega miskit, siis kirikus vahel täitsa meeldib käia..eelkõige jõulude paiku, aga eilne kogemus oli ka super. Konsert ise ka väga meeldis, vaatamata sellele et koju jõudes olin paras kringel külmast..Homme on juba õnneks reede, oeh saab lõpuks taas jalad seinale visata..Täna tahaks ka veel ujuma jõuda, eks see näha ole, kas sinna ka jõuan..Aga, mis siis veel?Polegi vist miskit enam selleks korraks :)

Kommentaare ei ole: