pühapäev, 20. jaanuar 2008

Sportlik nädalavahetus..

Tegelikult algas see kõik juba neljapäeva õhtul, kui suutsin end vedada basseini ja teha paarkümmend kiiremat otsa, pluss mõnuleda mullivannis ning lõpetada kogu ettevõtmine saunas, kus mind eriti tihti ei kohta. Ja olin niivõrd tubli ja kordasin seda taaskord laupäeval, mispeale olen otsustanud, et seda peaks tihedamini kordama. Ei tea, kas asi on minu perekonnanimes, mis soodustab veealasid, aga ujuda ja sellega seonduv on mulle alati meelepärane olnud.Eks siis näha ole, kui tihti end kokku suudan võtta, aga uni on olnud neil õhtutel väga magus, ja ega enesetundelgi viga ole :).

Kuna pühapäeval polnud enam vihmast jälgegi ja päike siras, siis otsustasime, et teeme ühe jalutuskäigu vanalinna ning mere äärde. Ca 2,5 tunni jooksul jõudsimegi läbi käia 2 vaateplatvormi ja linnahalli katuse ning kolada ka natuke majade vahel Põhja-Tallinna piirkonas. Kokkuvõtvalt oli üritus mõnus, kui välja arvata kohati väga kohutav-kohutav tuul, aga me saime hakkama. Koju tagasi jõudes olin veel tublim, ning haarasin kokaraamatu ja proovisin midagi uut, mida enne pole teinud, ja see oli mmmmm..
Siin mõningad jäädvustused jalutuskäigust:




Kohtumiseni uuel sportlikul nädalal, loodetavasti :)

Kommentaare ei ole: