esmaspäev, 11. veebruar 2008

"Kehakaunistused"

Pole neist siiani väga midagi arvata osanud, tore on neid teistel vaadata ja eks endalgi on olnud vahel mõte lasta teha üks. Aga mis siis kui see enam aastate pärast ei meeldi, või tüütab pilt ära. Sellekohapealt on hea alternatiiv lasta endale teha henna ja kui asi tõsiselt peale mitmekordseid joonistusi meeldib, teha ka õige tätokas.

Nii see siis läkski. Kuna mulle on juba seda pikemat aega pakutud, siis võtsingi asja ette ja mu jalga kaunistab nüüdsest mõneks ajaks üks huvitav motiiv. Hea on ka see, et selle saab täiesti valuvabalt (nõelakartja nagu ma olen :)) ja tulemusega olen väga rahul. Saan nüüd natuke eputada ning millegipärast usun et lasen seda uuendada, kui juba kuluma hakkab.
Tänud kunstnikule!!

Siin pilt eilse meistriteose kuivamissessioonist:

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Kati, sa oled hull. :) Mõtlesin ma alguses. Tegelt pole, ongi hea Tais laiata. :) Ja seni kuni sa pelgad nõelu ja nuinarkoosi, joonista palju jaksad. :)