teisipäev, 18. märts 2008

Veel muljeid..

Aga seekord möödunud tegemistest ja kontserdist.
Möödudnud aeg on läinud töö tähe all, kuna tõesti tegemist on olnud palju ja aeg pressib pidevalt asjadele peale. Aga nagu näha leidsin hetkel isegi keset tihedat graafikut hetke, et kirjutada.
Ja kontserdist, Rihanna siis, jättis vähemalt mulle väga meeldiva mulje, tõsiselt meeldis, mis sest et Suurhalli heli suutis taaskord lõpus asja kihva keerata, aga no see selleks. Isegi Lauri soojendajana oli meeldiv üllatus. Arvasin hullemat, aga üllatusin positiivselt. Rahvast oli ka päris palju viimase aja kontserdite kohta, aga no tuumiku moodustasid tiinekad, mida oligi arvata. Igatahes jäin mina väga rahule, vanainimesena sain seekord isegi istuda, kuna seistes tekib see jama, et ma ei näe ..seekord oli kõik perfect:)
Kinos sai ka käidud siin, filmiks Horton. Olen küll kõva multikate fänn, aga see oli isegi minu jaoks vist liiga titekas. Vaadata võis, aga kohati oli tunne et olen vales kohas. Aga oli tore õhtupoolik kinos, koos meeldiva kaaslasega, kellega sai edasi pläkutatud juba tunde kohvikus. Homme juba taaskord kinno, seekord siis teemaks "10 000 Ekr", vaatame mis endast kujutab.
Õnneks on see nädal ka meeldivalt lühike, 2 päeva veel ja siis pikem nädalavahetus. Ei teagi veel mis ette võtta, aga asi areneb vist sinnapoole et kaon maapakku puhkama.

Aga seni järgmiste kirjutisteni :)

Kommentaare ei ole: