reede, 9. juuni 2017

Hakklihapada

Kui vaadata mitu postitust ma siin vimasel ajal teinud olen, siis võib täheldada märke, et kas tõesti olen suutnud end taas joonele saada. Kui viimastel kuudel on toidutegemine ja uute retseptide katsetused olnud tagaplaanil, siis jah, tahtmine on suur ja olen püüdnud otsida uusi asju, mida proovida ja neid ka järjest teostada püüdnud. Nii ka selle, lihtsa ja veidi üllatava kooslusega kastme puhul. Lappasin oma üüratuid koguseid brozüüre läbi ja nii ma selle maheda, veidi omapärase koostisainetega kastme otsa sattusingi. Hakkliha, ananass ja kookospiim, päris huvitav, kuid maitsev.



Vaja:
400g hakkliha
2 sibulat
toiduõli praadimiseks
1tl karrit
1 purk (u 3dl) kookospiima
1 purk konservšhampinjone (sobivad ka värsked shampinjonid või kukeseened)
1-2spl sojakastet
1 ananassikonserv (pigem väiksem)
värsket basiilikut ja tilli

serveerimiseks meelepärast

Kuumuta pann, lisa törts õli ning pruunista hakkliha. Lisa hakitud sibul, maitsesta soola, sojakastme ja karriga (kuna soja on ka soolane, siis vaata soola ja soja suhet, et liiga paljuks ei lähe). Kui liha ja sibul küpsed, kalla juurde ananassitükid koos konservvedelikuga. Kuumuta. Kui kasutad konserveeritud seeni, lisa nüüd need otse pannile (kui kasutad värskeid, prae need enne läbi). Kuumuta taas. Vala roale kookospiim ja lase madalal kuumusel haududa 5-10 minutit. Maitsesta ürtidega ning vajadusel lisa soola. Serveeri meelepärasega, meil oli selleks riis. Sobib väga hästi ka kuskuss.

allikas: Naistelehe retseptiraamat

Kommentaare ei ole: