pühapäev, 27. aprill 2008

Life sucks..


See oli pealkiri mis kumises mul peas juba ligi pool nädalat, kuna olin langenud tõsiselt masendusse. Selle põhjuseks võib vist lugeda kevadet ja ilusaid ilmi, mis meid kummitavad, kuna alati kui on ilusad õhtud või kena nädalavahetus pole no mitte halligi teha ja maakoht asub nii kuradima kaugel.Iga õhtu sama jama...
Aga ütleme nii, et eilne ilus päev värskes õhus tegi natukenegi imesid - enesetunne on pisut parem. Sai käidud ehituskaupade laadal, Jüri's aiamaal ja rullitamas ning õhtu lõppedes pildistamas loodust, mis tipnes sellega et kruiisisime mööda linna kuni poole 11ni õhtul.
Aga tänane päev võttes arvesse kõiki mu ideid, mida teha või oleks vaja teha, on möödunud molütades toas. OK natuke koristasin ka. Avo läks ka juba varakult sõpradega motohooaega avama, kuna ilmad ju selleks kohe loodud. Minu sõbrad on kõik kuhugi kadunud ja nii ma siis kodus arvuti ja TV taga vahin. Kuigi mõttes on midagi head süüa teha ja külastada mõnd kaubakeskust, kuna IKKA on riideid ja asju veel vähe. Aga eks näis.
Tegelt mulle tundub et vanus rõhub asjadele, millest ma pole kunagi lugu pidanud. Nagu hirmus tahe teha midagi õues, kasvuhoones, mida mul ju linnas pole :(.
Seetõttu ootan ka juba järgmist pikka nädalavahetust, et kimada maale, kus siis ootab ees üks koristuspäev ja arvan et peaksin oma aiasaadused ka vaikselt idanema panema. Nimelt plaan siis esmakordselt oma elus midagi aeda ja kasvuhoonesse maha panna, et sealt juba suvel midagi söögiks saada. Mina ja rohenäpp - see on juba midagi. Aga jah, maha lähevad siis basiilik, suvikõrvits, uba, kirsstomatid ja prooviks ka arbuus. Eks see siis näha ole mis suve lõpuks nendest saanud on, aga loodan parimat. Plaanis on ka ise valmistada kuivatatud tomateid, mida siis talvel hea kapist võtta..

Aga seni sportige, sööge tervislikult ja hoidke meeled rõõmsad :)

Kommentaare ei ole: