teisipäev, 15. aprill 2008

Loomad



Peale selle, et mul on maal kodus suur kass, meeldib mulle käia loomaaias. Ja nii ta läkski. Kuna laupäev oli üks meeldivalt päikeseline, kuigi tuuline, käisime kaemas ka selle asutuse elanikke. Ja tegime, kes vähegi pildile soovis ronida, pilti :).
Kuigi tegelikult on Tallinna Loomaaias suhteliselt masendav olukord, puurid on ikka nii väiksed ja liikumisruumi seetõttu "tupsudel" vähe. Viimaste aastatega on õnneks kohati asja parandatud uute majadega suuretele kaslastele ja mägedega kitselistele.
Nii et loodame et peagi saavad ka muud loomad omale paremad tingimused.
Aga rõõmsalt näitasid meile end kaamlid, piisonid, kängurud, luiged, jääkaru ja puuma. Elevandid ka korra lasti tuppa ja siis neidki sai nähtud vilksamisi.
Kuigi pean ütlema, et üllatusin seekord seal käies, kuna paksunahaliste majja olid tekkinud mingid tegelased, kelle nime ei suuda meenutada, keda ma varem pole siinses loomaaias üldse näinud. Aga tore, et ka uusi elanikke juurde tuleb, kui nad ikka olid uued? Loomulikult püherdasid liivas ja mudas metssead, kes on minu meelest ilgelt vahvad loomad.
Jubedalt mulle meeldis ka linnuala, kui see kunagi valmis sai, aga nüüd on seal vaid mõned linnulised, kuna kajakad va ahvid on selle piirkonna vallutanud..Kahju..
Peale Tallinna loomaaia olen käinud suurematest vist vaid Rootsis Kolmarden'i omas ja see oli ka ikka võimas, ei teagi kas said ikka kõik vaadatud või mitte, kuna see ala on ikka NII suur. Tookord proovisin esimest korda ka kaamliga sõitu ja söötsin kaelkirjakut :).
Mitu aastat olen püüdnud minna ka Riia omasse, aga no ei ole jõudnud. Elistveres küll vist peaaegu iga suvi, mis on ka omamoodi lahe park.

Aga jah loomaaeda võiks ikka aastas paar korda minna ja vaadata neid vahvaid loomakesi erinevatel aastaaegadel. Mulle igatahes meeldib!

Ja muudest asjadest polegi nagu rääkida, kuna pole midagi muud teinudki, loomulikult peale töö. Kuid eelolev nädalavahetus toob ette ka fotoretke spordiüritusele, kus püüame siis oma aparaati katsetada. Vaatame siis pärast kas asja ka sai.

Kevadet ja päikest teile kõigile..

P.S Loomaaia pildid ka lisatud üleval olevasse listi..

Kommentaare ei ole: