teisipäev, 27. mai 2008

Fotograafiline nädalavahetus..

Kõigepealt otsustasin, et Muljed vol1 postituse juurde enam pilte juurde ei lisa, vaid üritan paremiku veebi laadida ja siis siia lingi tekitada. Vot.
Aga tulles tagasi möödunud nädalavahetuse juurde, siis selle võib nimetada "vabaõhu üritus 100%", kuna laupäeva möödus Sakus krossil olles ja pühapäev ekspromt reisiga Naissaarele. Mõlemal juhul kaaslaseks fotokas.
Sakus sai peaasjalikult oldud tuulevarjus autos, ja väljusin tõesti vaid siis kui vend sõitma läks, et teda pildistada. Aga päev oli seekord seal nii pikaks venitatud et koju jõudsin alles õhtul pool 10, väikse vahepeatusega Jüris. Pilte sain päris korralikult ja ütleme nii, et neid mis tõesti vajasid DELETE nuppu oli minu meelest seekord suht vähe.
Ja pühapäev sai siis sõidetud Naissaarele, mis oligi üks suur fotoretk, aga no peafotograaf Katil said of koors akud tühjaks poole päeva peale. Otsus sinna sõita sai tegelikult tehtud juba reedel aga püsiva suure tuule tõttu veendusime laeva väljumises veelkord hommikul. Tunnike sõitu laevaga ja kohal me olimegi. Seejärel sai siis ringi kollatud saarel 6 tundi, ja ütleme ausalt tossud olid liiva täis ja kanna maitse suus. Saarest läbisime siiski selle aja jooksul vast 10% aga omamoodi põnev matk oli siiski. Imeilusad rannad, lummav loodus, mitte ühtegi inimest silmapiiril. Fotosid tegime ka kamba peale no natuke alla tuhande, aga eks neid niipalju alles ei jää. Selle laheda matka näol tekkis juba nüüdki idee külastada mõnda teist saart, kus varem käinud pole ja samamoodi päev veeta. Naissaarel olin enne küll korra käinud, aga toookord jäi ringikolamise aeg üürikeseks.
Ja peale sellist vabaõhumürgitust langesin kui haavaleht kodus pikali. Oli väsitav, aga vahva.