kolmapäev, 21. mai 2008

Muljed vol2

Peale vahvat Lissaboni oli järgmisel päeval küll suur võitlus unega, aga ometi ei saanud ma ju jätta minemata "sajandi suursündmusele" - The Backstreet Boys Saku Suurhallis.

Kuna aastaid tagasi, kui olin veel noor ja ilus, olin nende andunud fänn siis nende Eestisse tulek oli "must have" kontsert ja pettuma ei pidanud ma üheski minutis mis seal veetsin. Olenemata sellest et piletid sain seegikord tasuta, siis iseostes poleks ma ühtegi senti sellest kahetsenud. Soojendusbänd oli nagu oli, nagu oma kaaslasega arutasin, et üks paras nö keskabänd, aga no kuulata andis. Ja peaesineja tegi ikka südame soojaks, vanuritele kohaselt me istusime aga see ei teinud ka elamust kehvemaks. Ja minule kui allameetrimehele on see ainus võimalus midagigi näha lavale. See panigi vaid ka imestama, et ühtegi ekraani ei olnud seekord?!
Esitasid nad siis nii uusi kui vanu laule, aga ikkagi pean tõdema, see muss tekitab ikka sama tundne nagu ca 10 aastat tagasi. Ja nüüd võib siis rahus edasi elada, poisid on nähtud :). Ja nad on ikka sama armsad kui aastaid tagasi, oeh :)

Kommentaare ei ole: