esmaspäev, 25. august 2008

Tegemised..

Esiteks siis üritus, mida eelmises postituses mainisin.
Neljapäeval peale pikale veninud tööpäeva oli au siis olla kutsutud IPhone öisele avalöögile Viru Keskuses. Lippasin siis korraks läbi, kuulasin Criticali, Oja ning näppisin ka natuke toodet ennast, aga ostukorvi see mul ei prantsatanud. Arvan et see toode peaks natuke turul olema, et kõik vead välja tuleksid, sest ma ei taha uskuda et neid pole..Ja peale seda võiks mõelda, kas vajan seda või mitte, kuna Ipod on olemas, telefon mis töötab ka, gps samuti ning arvuti kus lugeda uudiseid ja vaadata maile. Ja ega see hea olegi kui igal sammul see võimalus olemas. Ja minu meelest on telefon siis helistamiseks. Kuigi vana mudel oli ka kodus olemas ja sai seda isegi proovitud.Sellega siis sellised lood.
Nädalavahetusel sai käidud ka hea sõbra abielu registreerimisel, õhtu vaadatud üht lemmikut Luis De Funet sandarmi filmis ning sinna kõrvale pool kannu maasika margariitat juues.
Seejuures pühapäeval olin tubli - käisin turul, koristasin elamise ning tagatipuks vaaritasin ka süüa ja raamatut jõudsin ka lugeda. Oi ma olen tubli.
Vaadates uude juba alanud nädalasse, polegi nagu eriti tegevusi planeeritud, vastandina septembrikuule, kus pea kõik nädalavahtused on out of home - küll Lätis, Saksamaal ja kes kurat teab kus veel..

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Oh ei, meilid telefonis on hukatus, ma vahin neid suurest uudishimust isegi õhtul enne magamaminekut. Nii põnev on vaadata, et ohoo, kes mulle kirjutas :)

Aga muidu telefoniga netis surfamine on jube mugav, rongis passides ikka HS.fi ja postimees.ee-ga peab kursis olema. Aga no selleks pole ka mingit tutikat iPhone'i vaja :S
Aga no ma olen muidugi siin ajupestud Nokiat promoma :)