kolmapäev, 20. august 2008

Niisama..

Tunnistan ausalt olen kirjutamisega looderdanud, kuna pole midagi põrutavat ka toimunud, as usual kodu-töö-kodu, kuigi nädal on läinud kibekiirelt.
Peale motikasõidu oleme ka ka uisutamas käinud ning kinos "Muumia" ära vaadanud ning seenemetsagi taaskord jõudnud. Sellega on küll selline lugu et mina lootsin peale selliseid vihmasid küll seeni rohkem näha, kuid mõlemal korral on saak olnud kesine.
Kuna nädalavahetus oli taaskord veetlevat kena ja soe siis üle pika aja sain ka ujuma, mõnus..
Kuuvarjutust nägin ka ja pildile püüdsin ka saada:

Eile minust siiski patriooti ei saanud ja lauluväljakule jalad ei viinud, aga see eest tegin natuke sporti ja vaatasin unega võideldes kogu üritust tv ees, kuigi sedagi vaid kuni poole 2ni öösel. Peaks mainima, et olin üllatunud et rahvast ikka NII palju sinna kohale läks, aga ju siis ikka leidub neid patrioote, kes on nõus külg külje kõrval isamaalisi laule laulma.Mina seda kohe mitte pole. Alul oli plaan kuigi ka minna ja väisata mõne aja seda, aga siiski mitteviitsimine sai võitu.
Ja see, et kolmapäevad võiks kogu aeg vabad olla, vajaks tõsist arutelu:). Tänane vaba päev on mõnus vaheldus keset töönädalat. Magasin küll mõnuga poole päevani, aga samas olen jõudnud nii sünnipäevale kui ka kuntsniku käe alla, kes siis 2 uut pilti kehale maalis. Tulemusega olen taaskord VÄGA rahul. Üks piltidest ilutseb jalal ja teine kuklal:


Homme siis algab taaskord töö, õnneks küll 2 päeva ja siis on taas tööorja rõõmuks nädlavahetus. Ja homne õhtu toob ka ühe ürituse, millest püüan rääkida pikemalt kui viitsin seda väisata ja seal midagi põnevat peaks toimuma.
Samuti saab nädalavahetus olema põnev kuna mitmed kutsed laual ja tuleb teha siis valik kuhu minna ja kuhu mitte. Raske elu ikka :)
Aga nüüd adjöö, lähen loen vahelduseks arvutile raamatut....

Kommentaare ei ole: