pühapäev, 7. aprill 2019

Vorstistrogonov

Ma ei saa öelda et mulle jahukaste ei meeldi või ma seda üldse ei tarbiks, kuid ise ma seda kodus pigem ei tee. Miks, ei oskagi selgitada, kuidagi lihtsalt nii kujunenud. Selle asemel mulle näiteks väga meeldib strogonov ja olen seda erinevat viisi teinud ja siin allolev on taas üks uusversioon, kasutades toorvorste, mis tuleb siis soolest välja võtta ja tükkideks hakkida. Tegelikult läheb see soolest eemaldamine lupsti, sest üldjuhul väljubki juba näppude vahel sisu parajate tükkidena, nii et ei muud, kui pannile.


Vaja(4-6'le):
250g toorvorste
2 sibulat
400g purustatud tomateid (konserv)
2spl tomatipastat
2 1/2dl lihapuljongit
1dl hapukoort (lahjat)
sool, pipar
1 marineeritud kurk
hakitud petersell


Eemalda vortsilt nahk ja tükelda sisu. Prae vorstitükke poti põhjas ilma rasvata, kuni tükid on kuldpruunid. Tõsta seejärel eemale. Pane hakitud sibul, purustatud tomatid, tomatipasta ning puljong potti (või kõrgema äärega pannile) ja hauta kastet madalal tulel umbes 10 minutit. Lisa vorstitükid, lahja hapukoor ning maitsesta soola-pipraga. Lõika kurk tükkideks ja raputa koos hakitud peterselliga kastmele. Paku kastet endale meelepärasega, nt kartulipuder, keedukartulid, riis, tatar ja värske salatiga..Head isu!

allikas: Lihtsad liharoad (50 retsepti)

Kommentaare ei ole: