pühapäev, 20. juuli 2008

Puhkus - esimene nädal

Hei hoo, esimene nädal ongi suure kiirusega möödunud ja midagi asjalikku ma teinud polegi, aga no esmalt tuleb end ju puhkuse lainele saada.
Kõige halvemaks on olnud ka see et ilma pole olnud..vaid viimased 3 päeva on olnud puhkaja väärilised. Need kasutasin ka suures osas päikesevõtule, kuigi jumega ma veel rahul pole :). Ujumas olen ka käinud kordi 4-5, veega on lood sellised, et selle aja peale lootsin soojemat, aga sisse olen saanud ja ujuda ka.
Palju maasikaid olen ka söönud.
Ja mis muud siis veel, ahjaa heina olen niitnud (vikatiga NB!) ja natuke Soome tripi asju hiilinud netis. Nimelt õnnestus leida veel keset suurt suve üks mökk teispool lahte ja nii me siis sinna kimamemegi oma viimast poolt puhkuse nädalat veetma. Arutasime siin et, ega polegi kunagi Soomes nö puhkamas käinud, ikka kas tuttavate juures või niisama ostureisil. Aga seekord on meestel tõsine kalastusplaan, kuna järv on meil kohe ukse ees ja naispool saab loodetavasti päikest võtta. Samuti olen uurinud, mida huvitavat võiks turisti seisukohalt uudistamas käia. Eks see siis näha kuidas meil läks ja kui rahul oleme.
Raamatut olen ka lugenud ja ilubasseini suutsime ka siis lõpuks aeda ära panna..
Alustasin vaikselt oma toa ümber organiseerimise ja remondiga. Viimasega tahaks paari päevaga hakkama saada, ideed on kõik peas olemas, asjad juba kastides ja homme on plaan külastada valgusti- ja ehituspoodi. Loodetavasti saab tulemus olema see, mida lootsin.
Ja hetkel muud ei meenugi.Võtan taaskord raamatu kaaslaseks ja tõmban end kerra et lugeda kuni uinumiseni.

Kommentaare ei ole: