neljapäev, 10. juuli 2008

Puhkus :)

Jah, nii ta lähebki et homme siis viimane päev siin laua taga ja siis puhkama. Komandeerind end kohe kõigeks selleks ajaks maale ja püüan linna poole mitte nägu näidata.
Viimane nädal on olnud tööl äärmiselt rahulik, olin tubli ja koristasin nii laua kui ka kapi suurest sogast puhtaks. Pilt kohe teine ja tunne hea et lõpuks võtsin selle ette.
Ja sportlik olen ka olnud, mitu õhtut nüüd järjest uiskamas käinud kenasti ja süüa olen ka püüdnud tagasihoidlikumalt, kuidagi tuleb ju see kaal allapoole saada, nii ei tohi jätkuda. Kuigi pean tunnistama et tänu sellele on ka enesetunne pisut paranenenud, kuigi ilge väss on peal. See tuleb vist magamatusest.
Ükspäev leidsin end isegi unistamast juba lumest, mina päikesekummardaja ja lumest, uskumatu, aga jah tahaks laua selga võtta ja ronida kuhugi ning mõnuga sealt alla laskuda. See paneks unustama end tööst ja kõigest muust, kaif.
Ujuma ma pole ka ikka jõudnud, aga kui vähegi nüüd ilma on tuleb see viga parandada, järv ja tiik ju kodu ukse all.
Puhkuseks suuri plaane polegi, eks leban vaid kiigel ja loen ja tegelen vist lõpuks ka oma aiasaadustega. Kuigi basiilik on juba valmis ja isegi toidulaualt läbi käinud, siis teisest asjadest ma suurt ei teagi mis seisus nad on. Tomatid tahaks ka ette võtta ja nendest päikesekuivatatud saadusi purki panna talveks, nämm. Saaremaa ja Hiiumaa oli ka mõtteis aga eks näis kas jõuab sinna ja Soome on ka plaanis. Kui nii võtta siis isegi miskit on ju olemas, mida olen lubanud teha :).
Ahjaa, eile veendusin taaskord Orkuti headuses. Leidsin üles ühe vana hea sõbra, kellest polnud küll vist ca 8 aastat kuulnud-näinud. Vahva. Kui juhtud seda lugema, siis taaskohtumise rõõm minu poolelt suur.
Ja muud ei miskit vist, kes tööl tehke tööd ja kes puhkab siis neile päikest:).
Eks püüan ka puhkuse ajal siis oma tegemistest midagi postitada.

4 kommentaari:

Maris ütles ...

Head puhkust!! :)

Kas kella oled ära shopanud?

Muide mul tuleb ka see sportlik suund jälle üles leida, nädal praetud munade, peekoni ja praekartulite peal (britid eriti vist köögivilju ei tunnista) ei ole hästi mõjunud ;(

Kati ütles ...

Täname täname..puhkus on alanud jah..kuigi ilma pole siiani olnud..olen niisama mölutanud, ujumas käisin isegi täna ja möllasin veebis selle Soome mökiga - kõik ju kinni ja jummala ehku peale yhe siis saime. Ja kella pole ka siiani veel soetanud..aga jõuan..käisin kaupsis ka vaatamas ja pidin klaasi taga perseli kukkuma, mida hind ikka poes..aga jah mõnsa lebo on..

Anonüümne ütles ...

Kas hängite kuskil Helsingis ka üldse või panete otse mökkile? Võiks kasvõi tiba kohvikus istuda, kui sa korra juba siiamaile tuled :)

Kati ütles ...

Pole aimugi kuidas marsruut kulgeb, kuna oleme koos isa-emaga ja veel yhed peretuttavad..kuid arvan et minnes on suund kohe lahti ja hämenlinna poole, kust siis õhtuks Tuulosele..aga eks saab helistada kui sealmail olen..hetkel ei julge lubada kindlalt miskit..