pühapäev, 21. november 2010

Pasteeditegu

Kuna pasteet on üks mu lemmikuid võileivapealseid, siis olen ammu mõelnud et selle ise tegemine ei saa olla nii raske. Kui ma juba pelmeenidega hakkama saan, siis pean ka sellega saama. Kuna Avo ema oli seda nüüd juba mitu korda ise teinud, siis palusin teda et ta juhendaks mind. Nii saigi eile tehtud väike poering, kus korvi potsatasid nii maks kui liha. Ülejäänud koostisosad - porgand, või, sibul, vesi, sool-pipar, loorber olid meil olemas. Kui kõik sai tükeldatud, pruunistatud, siis panime kogu kompoti edasi hauduma, nii paariks tunniks:



Kui kõik oli pehmenenud, siis lasime saumiksri käiku ning või sisse ja oligi valmis karpidesse panemiseks ning külma. Pühapäeva hommikut isetehtud pasteediga alustada oli mõnus:).



Ja et asi väga soolaseks ei kisuks, siis otsustasin ka need õunakorvid ükskord ära teha, mille retsept mul mitu nädalat juba laual oli. Retsept leidsin veebist.
Ma ei teagi kas tegin midagi valesti, või mulle lihtsalt ei jätnud seda maitset mida lootsin. Aga mida ma lootsin, ma ei teagi. Teistele igatahes väga meeldis.



Ja et asi veel magusamaks ajada, otsustasid Anu ja Ingemar teha veel vanakooli vahvleid..Ai need olid head koos vahukoorega. Siin üks üksik eksemplar:



Peale kõige selle suutsin veel läbi töötada eile uue kokaraamatu, mis reedel siis soetatud sai. Tegemist Anni Arro uue raamatuga "Itaalias, Pelgulinnas, Sepamaal..". Kuna Anni eelmised raamatud ka mulle väga meeldisid, siis ei kahelnud ma üldse, et ka see mulle riiulile potsatab. Taaskord palju huvitavaid ning enamuses maalähedaseid retsepte, mis ootavad järeleproovimist.
Ning jõuludeks on välja tulemas ka "Jamie Ameerika", ootan juba põnevusega, kuna sari tohutult meeldis.

Isu teile kõigile..

Kommentaare ei ole: