laupäev, 4. veebruar 2012

Sünnipäev vol1 - Pirni ja shokolaaditort

Sünnipäeva VOL1 toimus siis tööl. Kõik ootasid põnevusega ning vihjed, et sina kui köögikunn pead tooma midagi põnevat:). Aga seda ma siiski ei teinud, vaid hoopis jäin vana hea lavashirulli ning suitsukanapiruka peale, kuid magus oli uus katsetus pirni- ja shokolaadikoogi näol.
Suitsukanapiruka ja lavashi pilte mul lihtsalt pole, kuid koogist sain ka viimasel hetkel 1 võtte, seetõttu ka selline kummaline pilt. Kuna ma pole kindel kas mul suitsukanapirukast siin blogis üldse mingit märki on, siis kunagi kui uus valmib, siis lisan ka kindlasti siia. Kuid senikaua võite abi leida siit.

Kuid koogist siis.



Vaja:
360ml vahukoort
200g piimashokolaadi
200ml pirnikompotti
8g zelatiini
50ml valget veini

kaunistuseks riivitud shokolaadi ja värskeid pirne.

Põhjaks kasuta küpsisetükke, mis on segatud sulavõi ja natukese sulashokolaadiga. Mina võtsin snitti juustukookide raamatust ja põhjaks vajasin: 200g kakaoküpsiseid, 50-75g sulavõid ning sulatasin veidi rohkem shokolaadi, mida siis panin ka törtsu sekka.

Sega põhjaained omavahel ja suru lahtikäiva koogivormi põhja. Pirnikompotist välja kurnatud pirnid tükelda ning pane veini sisse marineeruma.
Sulata shokolaad ja vahusta koor. Sulata zelatiin. Sega sulatatud shokolaad ja zelatiin vahukoore sisse. Seejärel lisa veinis marineerunud pirnitükid. Vala saadud täidis vormi ja lase seista külmkapis kuni tort tarretub.
Kaunista õhukeste pirniviilude ning shokolaadiga.


allikas: Kodu&Aed raamat "76 magustoitu"

Kommentaare ei ole: