pühapäev, 6. jaanuar 2013

Mida eelmisest aastast kokkuvõtvalt öelda või uuelt oodata?

Aga mida siis eelmisest aastast kokkuvõtvalt öelda?
Kui ma vaatasin eelmise 2012 aasta esimest sissekannet selles osas, siis võin öelda, suurt midagi muutunud pole. Sama seis, kurb, kuid mis teha:

* Tööd on tehtud roppu moodi. Seda isegi rohkem kui jõuaks ning närve on kulunud tonnide viisi, isegi vererõhk ei taha enam alla minna:(. Loodan ise ja õnneks on mul ka pöidlahoidjaid, et uus tuleb veidikenegi kergem, aga lootus on ju teadagi mis. Aga lootma peab, sest see sureb viimasena.
* Tervisega pole suuremaid jamasid ette tulnud, peale siis vererõhu teema, mis mul aprillis seoses lubadevahetusega avastati. Ilmselt on selle põhjustajaks lihtsalt stress, kuna kõik muud näitajad kenasti korras ja jõudumööda tehtav tervisesport ei tee kindlasti kahju. Olen korralik laps ja võtan kenasti rohtu, küll siis vast saan ka terveks:). Kuid nagu arstki ütles, hoia end veidi tagasi ja vähem stressi. Olen temaga täiesti nõus! Eks me näe.
* Reisida on ka sel korral saadud, kuigi siinkohal võttis täitsa mõtlema kus - Soome, Läti, Inglismaa, Austria(siinkohal külastatud Viin pole kiirete aegade tõttu ka blogis kajastust leidnud), Rootsi, Egiptus. Sellega ongi vist nimekiri täis, hetkel ei suutnud enam rohkem ajusoppidest kokku koguda.
* Kolinud järjekordselt kahjuks pole.Siinkohal hakkab vaikselt küll lootus mul surema, kuid püüan mitte veel alla anda.
* Palju põnevaid kokkamisi ning palju uusi kokaraamatuid ja köögividinaid.


Enda elus ei oskagi kohe mingeid suursündmusi peale super sünnipäevapeo välja tuua, kõik tundub nii tavaline, kuid õnneks lähikondlaste hulgas tuli seda ette, nimelt imearmas suvine venna pulm ja Mirjami imearmsa väikese Anni sünd.

Sellega olengi vist aasta kokku võtnud. Jube lihtne ikka kui midagi erilist elus ei toimu. Kodu-töö-kodu-töö, mõni reis, ilus sündmus ja läbi ta saigi.

Aga mida oodata uuelt? Ma ei teagi, sisimas neid soove on, nagu meil kõigil, aga kuna need kipuvad aasta aastalt mul nii sarnased olema ja paraku kipuvad ka mitte alati täide minema, siis ilmselt võtan kokku lihtsamalt - et tervist ja tööd ikka jaguks, oleks õnne ja armastust ja et lähedastel oleks kõik hästi. Kui kõik see eelmainitud on antud, siis ülejäänu on juba enda teha.

Mõnusat ning õnnestumisrohket uut aastat!

1 kommentaar:

Maris ütles ...

Pahasti, et vererõhuga ikka veel jamad :(

Kirjuta reisidest ka kui mahti saad, ma igatahes ootan!