pühapäev, 3. august 2008

Puhkus - kolmas nädal

Nii ja läbi ta ongi - ka minu kolmas puhkuse nädal. Olen end kogu täiega linna tagasi komandeerinud ja homsest hakkab taas töö-töö-töö. Hea seegi et ilm on nüüd juraks kiskunud. Aga mis siis toimus:
Puhkuse 2 nädala juurde lisaksin ka ühe ürituse, mis eelmises postituses märkimata jäi - Viljandi Folk, käisime avapäeval kaemas mis siis õhtul seal huvitavat on ja oli see, et suurt midagi nagu polnudki. Rahvast nagu oli aga muidu kuidagi vaikne. Kohtasime sõpru-tuttavaid, jõime õltsi ja chillisime niisama.
Ja nüüd siis 3s nädal.
Esmaspäeva varahommik siis suund Soome poole ja peale laevasõitu võtsime ette järgmise paadi, et jõuda Suomenlinna. Kogu meie seltskond oli seal saartel esimest korda ja päris huvitav oli vaadata mis tohutud massiivsed ehitised seal olid ja niisama jalutasime siis 2 saart läbi. Mina ja Avo siis sisenesime ka ühte ekspositsiooni - nimelt allveelaeva. Tegu oli suht väikse laevaga, mahutas vaid 20 meeskonnaliiget, aga huvitav oli siiski, pole ju kunagi käinud.

Helsingisse tagasi "sõudes" külastasime veel mototarvete poodi, valisin siis omale välja tagi ja saapad, et võimaluse korral meie Vessu tagaistmel sõitu teha. Kiiver ja kindad olid juba ennegi olemas. Eks näis kas asja ka saab siis.
Ja ka peale toiduvarude täiendamist jõudsimegi meie mökki, mis asus kohe Jänisjärvi kaldal ja kuskil ca 125km pealinnast. Majas me pettuma ei pidanud, kõik oli täpselt nii nagu pildid ja kirjeldatud.

Uue sõbra leidsin ka kohe, ühe omaniku armsa kutsa näol.

Õhtul panid mehed ka kohe kaasavõetud võrgu sisse ja arvestades seda, et keegi seda enne teinud polnud oli meil pirakas havi hommikuks sees:). Sai see siis puhastatud ja soolatud, et õhtul teha suppi ja fileest grilli.

Pärast "kalaoperatsiooni" võtsime suuna Lahti peale ja käisime vaatamas hüppemägesid ja sealset suusamuuseumi. Käisin seal esmakordselt ca 20 aastat tagasi, aga ei saanud me tookord kaugemale kui väravate taha. Seekord siis vaatasime Soome suusa ajalugu, tänapäeva ja proovisime simulaatori peal isegi kõrgeimast tornist alla hüpata ning laskesuusataja kombel märki lasta. Kõigil see isegi õnnestus, kuigi mitu meetrit ma hüppasin on juba meelest läinud ning märki sain vist 5st ühe. Ning vaade Lahti kõrgeimalt suusahüppemäelt oli loomulikult kaif.

Muide samal ajal tehti trenni keskmisel mäel ja nägime ühte vennikest ka oma silmaga alla tulemas.
Ja muud nagu suurt vaatamisväärsust ei külastanudki. Kappasime läbi ilmatu hulga kirbuturge, niisama poode ja chillisime hütis.
Kui reede hommikul lõpuks kodus ärkasime, siis oli tunne selline, et nüüd tuleb veel puhkusest puhkama hakata. Kuigi reedel suutsin isegi veel toa edasi reorganiseerimiseks teha mõned ostud ning laupäeval võtta päikest.
Tuba tegelikult veel ikka valmis pole, kuna riiuleid on nii võimatu leida, mis mulle meeldiksid ja sobiksid sinna. Aga hetkeseis on siis selline (toa teine nurk ja uus riidekapp):

Aga hetkel on maatolm maha pestud, asjad lahti pakitud ja muud ei miskit kui homme taas tööle..

Anonüümne ütles ...

Tore, et reis läks korda!
Krt sügis vist käes, ilm hull ja tööl peab istuma...

Kati ütles ...

Mää jah..aga seegi hea et väljas päike ei lõõska, siis ei tihkaks ka tööl olla..muide sa võiksid mulle oma uue maili saata tööaadressile..pole mul uut siiai :)