kolmapäev, 31. detsember 2008

Tagasivaade mööduvale 2008 aastale

Kui hakkan tagasi mõtlema kohe kohe lõppevale aastale kokkuvõtvalt, siis jään vist rahule, sellega mis olnud.
Sest peamine mis sellel aastal vist kõrvaltvaatajale silma on jäänud see, et ma kogu aeg vist puhkan ja reisin. Minu õnneks on olnud käike tõesti päris palju, ja see tekitab mulle vaid rõõmu. Kuigi tööd on ka vehitud nii et nina tatine.
Kui hakkan tagasi vaatama kus siis käidud on sel aastal, hakkan kohe aasta algusest peale: Rootsi(jaanuar) - Norra (jaanuar-veebruar) - Tai (veebruar-märts) - Portugal (mai) - Soome (juuli-august) - Läti (september) - Saksamaa (september) - Prantsusmaa (september) - Hispaania-Gran Canaria (detsember). Peakski vist kõik olema, napp 1 riik puudu kümnest. Kui vaadata siis kõige "karmim" kuu on olnud september, ja seda ta oli..Olin 3 nädalavahetust jutti kodust ära ja väsimus andis lõpuks ikka tunda-kõik see magamatus ja lennusõidud. Aga ma ei kurda, reisida on vahva. Ja eks tulevaks aastaks ka vaikselt juba plaanid.
Töö poole pealt on kõik endine ja mööduv aasta olin vist sama tubli kui eelmistelgi ja püüan sama ka tuleval. Vähemalt minu üle keegi kurtnud pole.
Kuigi üks okas on siiski hinges-ka sel aastal ei õnnestunud saada oma kodu, ikka loodan vaikselt et juhtub see äkki siis järgmine aasta. Loodame siis et kinnisvara hinnad ikka langeks veel ja ega bingo loto võit ka paha ei teeks, et natukenegi kaasnevat laenuorjust vähendada:). Ja kui aus olla pole sellise müügikuulutuse otsa ka veel sattunud mis oleks meeldinud nii, et tormi peaks jooksma kohe.
Ja ega see elu nüüd paha ka pole kui kaelas pole ühtegi laenu ega liisingut. Jube hea tunne ikkagi. Ja kes teab, äkki täitub kunagi minu unistus jätta kodumaa kus see ja teine ja soetada elamine hoopis mõnusamasse kliimasse kui meil siin. Ja ega muus osas meil ju ka kõik super pole siin porimülkas, olen seda ammu juba rääkinud.
Aga jah jõulud on möödas, varsti ka 2 nädalat jõulupuhkust ning aasta viimane 366 päev(teadagi oli ju käesolev aasta liigaasta) ka kohe varsti. Vana aasta mustus on maha pestud, kala ja juurvili aurutis ning kook ka hommikust saati juba jahtumas. Ning egas muud kui vaid kõht täis süüa, nautida õhtu lõppu TV ees ning oodata 00:00 et lasta ka mõned raketid, mis minule omaselt sai viimasel minutil soetatud.
Ja maal on ikka nii hea olla-siin on vaikus ja on lumi:).
Aga siinkohal lõpetan ja asun saatma vanat aastat ära. Kuidas uus saabus, räägin juba uuel aastal.
Vahvat vana aasta lõppu kõigile!!

1 kommentaar:

Maris ütles ...

Hirmus palju oled ikka ringi sõitnud!
Ma ka loodan, et kunagi siis Toskaana päikese all võib päevad läbi veini mekkida ja vedeleda.. bye-bye tuul, hall ja kõledus. Lootus sureb viimasena ;)