teisipäev, 14. august 2012

Suvikõrvitsavorm kana ja seentega

Mõnus vormiroog, mis sobib just lähenevale sügisele. Lihtne teha ja ülimaitsev, minu arvates:).

Vaja:
800g suvikõrvitsat
2 suurt sibulat (mina kasutasin 1 ja piisas täiesti sellest)
400g õrnsoola-kanafileed (ise kasutasin mahlakuse nimel tavalist kanakintsuliha)
3 viilu peekonit (meil läks kohe terve pakk, kus u 5-6 viilu)
200g seeni, nt shampinjone
soola-pipart
100g riivjuustu
õli

Kaste:
4dl piima
175g toorjuustu
1spl sinepit
basiilikut
soola-pipart

Prae pannil õlis(jätsin peekonist tuleva rasva tõttu selle ära) hakitud sibul ja peekon ning viilutatud kana kuldpruuniks. Lisa seeneviilud ja kuumuta läbi. Maitsesta soola-pipraga. Viiluta suvikõrvits.
Lao õliga määritud ahjuvormi pool suvikõrvitsaviiludest (mina "vooderdasin" ka küljed), puista peale pool riivjuustukogusest ja tõsta pannilt seal olev segu omakorda juustu peale. Lao peale ülejäänud suvikõrvits ning lisa allesjäänud juust.
Kaste jaoks kuumuta piim, sega juurde toorjuust, nii et mass ühtlustuks. Maitsesta soola-pipra-sinepi-basiilikuga. Vala kaste vormi ja küpseta 180kraadi juures 30-35 minutit.
Selle roa juures oligi minu meelest miinuseks see, et kogused olid sellised et mõnda asja pidid veidi rohkem/vähem panema - nt 175g toorjuustu mina poest ei leidnud tol korral(kasutasin 150g), 3 viilu peekonit pakis minu teada pole, läks ka rohkem. Ma ei teagi nüüd kas sellest või millest, aga meil jäi vorm veidi vesiseks, kuid kannatas kenasti tõsta ja laiali ei lagunenud taldrikul. Ning maitses hea.


allikas: Kodukiri august 2012

Kommentaare ei ole: