pühapäev, 7. jaanuar 2018

Kohupiimapannkoogid

Ilus päikeseline hiline pühapäevahommik, värske lumi katmas õuepealset ning valmis vaadatud pannkoogiretsept mida katsetada. Tundub ju täiuslik hommik. Pean esmalt mainima, et ma pole ise just suurim pannkoogifänn, lihtsalt kuidagi ei istu. Vanematekodus on igapühapäevased isa valmistatud pannkoogid juba traditsioon või suvistel pidupäevadel krepid, mis serveeritud kas maasikate või banaani ning šokolaadikreemiga. Eks ma ikka nokkinud olen, kuid ma pole päriselt veel alla andnud, olen lihtsalt katsetanud nüüd erinevaid versioone, äkki hakkab midagi meeldimagi. Varasemalt olen teinud kaerajahuga Erik Orgu retsepti järgi ning tänahommikune proov oli kohupiimaga. Üllatusin päris positiivselt. Jah, need on pigem magusad koogid, kuid koduvalmistatud hapuka õunamoosiga just parajad.


Vaja (u 16tk):
4 muna
1dl suhkrut (kui väga magusasõber pole, siis vähenda kogust)
1tl vanillisuhkrut
0,75dl jahu
200g kohupiima

praadimiseks võid ning serveerimiseks lemmikmoosi

Vispelda munad suhkrutega vahule, lisa kohupiim ning jahu. Sega ühtlaseks tainaks ning jäta 15minutiks seisma. Prae pannil võis pisikesed koogid. Serveeri kas soojalt või leigelt lemmikmoosiga. Ja üks ilus hommik ongi alanud.

allikas: Talvetoidud

Kommentaare ei ole: