teisipäev, 7. juuni 2011

Quiche spargli ja suitsulõhega

Kuna olin meeltesegaduses koju ostunud sparglit, siis oli see vaja nädalavahetusel ka realiseerida ja nii ma quiche teo ette võtsin, kuna tundus et sinna sobib see ülihästi. Põhja retsepti ning täidise idee leidsin Pisike ja Pisut segi blogist.




Tainas:
120g võid
240g jahu
paar spl külma vett
0,5tl soola

Täidis:
2 punti spargilt(ma arvan et umbes 8-10 vart oli mul)
suitsulõhet(2 paarisajagrammist fileepakki oli mul)
200g riivjuustu
3 muna
3dl piima

Taina jaoks hakkida või soola ja jahudega, lisada vesi ja töödelda kiiresti ühtlaseks.Pane taignapall 30 minutiks külmkappi. Võita pirukavorm ning suru tainas põhja ja külgedele.
Seejärel torkida põhi kahvli abil läbi ja küpsetada 220 kraadini eelsoojendatud ahjus 10-12 minutit.
Seejärel laota tükeldatud kala põhjale, säti juurde spargel ning vala üle muna-piimaseguga. Kõige peale riivjuust.
Küpsetada maksimaalselt 180-kraadises ahjus muna kalgendumiseni ja juustu küpsemiseni, mis võtab olenevalt katte koostisest ja paksusest aega umbes 30-40 minutit. Piruka valmidust kontroli puutikuga.

Kommentaare ei ole: