esmaspäev, 13. juuni 2011

Dinner in the Sky

Nagu pealkiri ütlebki, siis tegemist tegu söömisega taevas. Minu puhul küll lõunasöögiga - kolm käiku toitu, vein , prosseco ning 40 minutit hunnitut vaadet Tallinnale 40 m kõrgusel.
Tegelikult alustan algusest. Kui ma kunagi siin tuha-halva ilma vangis olin, siis oli potsatanud mulle postkasti kutse healt kööstööpartnerilt, et minna ja nautida üks vahva lõuna taevas. Kuna olin seda atribuutikat juba eelmisesl aastal Õllesummeril näinud, siis ei kahelnud ma üldse kas minna või mitte, ikka minna. Mis sest et eks ikka hing oli ärevil, et äkki hakkab halb või hakkan kartma. Kuigi juba ka menüü oli liiga ahvatlev, et keelduda.
Nii me(mina+3 in veel) siis kolmapäeva lõuna paiku end Rotermanni kvartalisse sättisime, et osaleda ühest asetleidvast lõuna nö tõstest.
Esmalt pandi siis igaüks korralikult rihmadega tooli külge kinni, 2-3 korda veel check, esimene käik ninaette, prosseco valati välja ja siis me tõusime, tõusime ja tõusime. Vahepeal märkuseks, et laua ümber einestas kokku 22 inimest ja laua nö vahel/keskel asjatas restorani MEKK peakokk Rene Uusmees koos 4 abilisega. Igal pool oli reklaamitud et tõstetakse 50m kõrgusele, kuid kuna Tallinna päästeametil pole 40m'st kõrgemat redelit, siis meie pealinnas oli max kõrguseks just viimane. Kuigi kuna tuuleke oli mahe, kuid kohati vali üleval, siis korra käisime 40m peal ära, kuid põhilise aja rippusime pisut madalamal.
Aga toitudest, mis juba etteruttavalt võin öelda olid vapustavalt head.

Eelroog: Marineeritud punapeet kitsejuustuvahuga




Pearoog: Röstitud õrnsoolalõhe sidrunijogurti, köögivilja-tomatikastme ja jõevähilihaga(kahjuks paremat pilti pole, kuna suures elevuses unustasin pildi teha)




Magusroog: Karusmarjasorbee marjasalati ja kaerahelbeküpsisega



Kogu see aeg üleval oli lihtsalt vapustav - toit, ilm, elamus. Super. 40 minutit möödus linnutiivul ning alla jõudes oli erutus veel rinnus kenad tunnid otsa. Ma arvan et oleksin kahetsenud ülimalt, kui poleks seda asja läbi teinud. Nüüd läheks teinekordki veel ja soovitan kõigile soojalt - kui vähegi võimalust siis proovige. Eks hind on ka nagu on, suhteliselt kallis(lõunatõste 49€), kuid tagantjärgi oleksin olnud nõus ka ise selle eest maksma. Aga tagantjärgi on ikka hea seletada.Cheers!!




Asja kohta ka rohkem infot - Dinner in the Sky Eesti koduleht. Selleks korraks on nad Eestist lahkunud, kuid kunagi tulevad ikka tagasi:).

Kommentaare ei ole: