laupäev, 16. märts 2013

Tunnustus

On hea tõdeda, et läks 9 aastat aega, just niikaua olen ma meediaäris tegev olnud, et saada kätte esimene tunnustus tehtud töö eest. Olen 4 aastat osalenud Meediategu konkursil ja esimest korda siis sain märgi maha. Eelmine aasta sain ühe tööga teise vooru esmakordselt ja nüüd siis finaali välja - Brändingukategooria võit. Kõrgeim tase oleks veel olnud GrandPrix, ehk Aasta Meediategu, aga no olgem ausad, võtame ikka samm korraga.


Tegelikult sain sel aastal isegi 2 tööga teise vooru, kahes erinevas kategoorias ja esmalt ma uskusin just sellesse teise hoopis rohkem, aga näe läks hoopis teisiti.
Olen tegelikult sellesse üritusse juba vaikselt õudusega mõtlema hakanud, kuna iga aasta algus on see press peal, et võiks ikka esitada jne ja kuna seni ajani pole tulemust absoluutselt tulnud, vaatamata sellele, et usk on töödesse olnud, olin juba loobumas. Aga näe neljas kord tasus veel üritamist.

1 kommentaar:

Maris ütles ...

Juhuu, palju õnne! :)