pühapäev, 30. oktoober 2022

Raamen kanafilee, nuudlite, muna ja brokoliga

Vat ramen on olnud üks asi, mida ma millegipärast pole väga ise teha julenud ning millegipärast üliharva ka kuskil söögikohas proovinud. Ma isegi ei tea miks. Kuid nüüd kui see Oma Maitse eriajakiri "Soojendavad toidud" postkasti potsatas, siis vaadates nende retsepte tekkis idee, miks ka  mitte. Ning ühest korrast on saanud juba kaks ning plaan proovida ka teisi retsepte. Võib-olla on peas enne keerelnud, et oh keeda puljongit jne, võtab seeläbi kaua aega, aga jah, ise puljongit keetes ongi see aeganõudev, kuid mina olen väga tihti läinud FoodStudio puljongite teed ja no mis siin ise siis ikka jännata. Sedasi ka seekord. Kui keegi teeb sinu eest selle suure ja aeganõudva poole, siis pole enam takistusi. Eks jah pidi ka täiendama, õigemini uuendama mõningaid koostisosi koduses maitseaine riiulis, mis vahepeal otsa saanud ja mida ehk igapäev ei kasuta, aga see on seda väärt.


Vaja (4-le):
2 kanafileed õhukesteks ribadeks lõigatuna
pöidlasuurune jupp ingverit, hakitult
2 küüslauguküünt, hakitult
soovi korral tšilli, hakitult
1L kanapuljongit
2spl sojakastet
2spl riisiäädikat
1spl seesamiõli
200g raameninuudleid
1 punane paprika õhukeste ribadena
1 brokolipea, õisikuteks eraldatuna
4 keedumuna
õli praadimiseks
serveerimiseks soovi korral värskeid ürte, seesamiseemneid ning idusid

Kuumuta pannil õlis ingver, küüslauk ja tšilli. Lisa juurde kanaribad ja prae kiiresti läbi, kuniks kana on küps. Tõsta eemale. Kuumuta potis puljong keemiseni, lisa sojakaste ja riisiäädikas. Lisa juurde ning kuumuta kiirelt läbi paprika ning brokoliõisikud. Seejärel pane potti kõige muu juurde nuudlid ja seesamiõli ning lase nuudlitel pehmeneda. Ja siin põhimõtteliselt ongi asi valmis. Kui nuudlid pehmed, siis tõsta koos puljongi-paprika-brokoliga kausidesse. Lisa juurde eelnevalt pretud kana, poolitatud keedumuna ning kaunista meelepärasega. Mina lisasin seekord vaid musti seesamiseemneid. Ja head isu!

Mida ma natuke ise teistmoodi tegin, kui juba teine kord sama rooga teha oli, et panin nii panni kui poti koos tulele, sest esimene kord kui nuudlid pehmeks said, oli kana juba veidi jahtunud. Seega jah, tee kõik ettevalmistused (hakkimised) ja siis paralleelselt tegele nii kana kui nuudlitega. Ja kuna retseptis oli 200g nuudleid, siis esimene kord uhasin terve 200g paki puljongisse sisse ja ma peaks ütlema, et seda oli natuke liiga palju, puljongit  minu puhul jagus seetõttu kaussidesse suhteliselt vähe. Kuna ma teine kord tegin antud raamenit küla peal, siis sattusin sellise orgi otsa, et vaat igas, sh suures poes, polegi raameni nuudleid (kuigi esimene kord kasutasin täitsa tavalist SantaMaria sarja oma), ja seetõttu improviseerisin teine kord hoopis oanuudlitega ja seetõttu ei oska nüüd ka soovitada, kui palju ma neid raameninuudleid kasutaksin, et puljongit ka ikka jaguks.

allikas: Soojendavad toidud (Oma Maitse eri)

Kommentaare ei ole: