neljapäev, 8. detsember 2011

Brokkoli-ahvena pajaroog

Nüüd natuke eskootilisemat kraami ka. Alati kui üle lahe satun, siis püüan ka Citymarketi K-Ruoka brosüüri kaasa haarata või toob mulle keegi neid kaasa või haldjas Maris paneb posti:). Nii on neid mulle siin ikka kogunenud ja nüüd lõpuks otsustasin sealt ka midagi proovida. Ülalnimetatud roog oli ahvatlenud juba pikka aega ja no mis siis ikka, teeme ära. Ahvena asemel kasutasin vaid saidat.



4-5le

1 (u 400g) brokkoli
600g toorest või külmutatud ahvenafileed (minul siis toores saida)
2spl sidrunimahla
3/4tl soola
1/2tl pipart
1 1/2dl hakitud murulauku (panin täitsa tunde järgi, ei hakanud mõõtma ja hoopis rohelist sibulat)
2dl köögikoort
150g sinihallitusjuustu
1dl india pähkleid

Kaunistuseks taas kas murulauku või sibulat.

Tükelda brokkoli ning pane soolaga maitsestatud keeva vette u 3 minutiks. Kurna.
Pane kalafilee lõikelauale, kui on üks suur tükk, siis lõika väiksemateks, maitsesta sidrunimahla, soola ja pipraga. Puista üle murulauguga ning keera rulli ja aseta ahjuvormi. Kuna mul oli ka kalafileel nahk küljes, siis keerasin lihtsalt kaardu, nii et nahapool sees ja söödav väljaspool ja panin vormi.
Aseta juba enne keedetud brokkolitükid ahvenale seltsi, kalla üle köögikoorega. Raputa peale sinihallitusjuust ning pähklid.
Küpseta 200 kraadi juures u 20 minutit ning serveeri koos kartuli ja salatiga näiteks.

Kui ma alul seda retsepti lugesin ei kujutanud ma ette mis lõpuks ka välja tuleb, kuid tulemus oli huvitav ja peamine - ülihea.

allikas: K-Ruoka sept 2011

Kommentaare ei ole: