kolmapäev, 18. aprill 2012

London 15-19.veebruar

Veebruari keskel oli mõnus kevadine vahepala Londoni näol. Esmajärjekorras läksin sinna muiduigi töö tõttu, kuid kuna lennuajad sobisid nii ideaalselt ja mõnus kaaslane käest oli võtta siis piekndasime olengut kohe nädalavahetuse võrra.

15.veebruar - viimased sipsutused kontoris ning lennujaama me end seadsime. Kohalejõudes kiire tutvus hotelliga ning sammud enda Londoni kontori poole seadsimegi, et siis koos kaasasoleva kliendi ning ka samal ajal sealolevate saudidega tähtsat juttu kuulama asuda. Tegemist oli siis digikoolitusega, kus räägiti, näidati ja tutvustati uusimaid trende, case-study'sid jm sellega seonduvat, mis antud vallas võiks meile huvi pakkuda. Esinejatena kuulsime nii Microsoft'i, Google't kui ka enda kontori spetse. Kuna esimene päev oli mõnusalt poolik, siis peale koolitust seadsime end kogu seltskonnaga lähedalasuvasse restorani einestama ning edasi kulges tee juba hotelli poole, et valmistada ette end järgmiseks pikaks päevaks.

16. veebruar - pikk päev kontoris digiteemadel jätkus. Aga selle õhtu ja võib isegi öelda et Londoni tipphetk oli teatrietendus, mida samal õhtul sai külastatud. Etenduseks olime valinud "Backbeat", mis räägib siis The Beatles algusaegadest ja see oli ikka NII võimas, ülivinge ning kaasahaarav etendus. See lihtsalt oli.
Kõik lood mis kõlasid, olid live's ja osatäitjad lihtsalt mängisid selle nii kuradi hästi välja. Ma usun et üks parimaid etendusi, mida eales olen näinud. Kuid selle näitamine vist ka lõpetati nüüd Londonis ära, kahju, isegi teist korda võiks veel vaadata. Peale teatrit veel väike pub'i ring ning esmane muljetamine ning edasi tuttu ära. Enne seda sai siis veel hüvasti jäetud esimese seltskonnaga, kes asusid öösel lennujaama poole teele, et naasta kodumaale.

17.-19.veebruar - hüvastijätt järgmise seltskonnaga ning edasi kotid kokku ja suundusime kaaslasega teise hotelli, mis olime siis endale leidnud järgnevateks päevadeks. Koht oli väike, kuid Londoni kohta suht ok, kohe Kings Cross'i lähedal, kust hõlpsasti metrooga liikuma pääses. Ülejäänud päevad sisustasime siis kenasti kõigega - veidi vaatamisväärsusi (mina olin ju esimest korda), Loodusmuuseum, Camden ning otseloomulikult shopping. Nüüd olen ka mina seda meelt, et seal tuleb lihtsalt shopata. Enim nalja tegi meile lõpuks juba see, et päevavalgus kujunes mööda poode kihutamisega ning õhtu pimenedes arvasime et võiks ju ikka ka peamised huvipunktid üles pildistada, sellest ka kõik õhtused kaadrid.
Aga mina jäin selle mõnusa vahepalaga väga rahule, mis sest et osad päevad olid tööga sisustatud, kuid edasine 3 vaba päeva oli lihtsalt chill. Ja London on mõnus.
Ilmaga ka meil ju vedas tookord - lund netu, sooja ca 10kraadi, veidi vihma saime, aga selle elasime ka nõukogude inimestena üle. Mida veel tahta.