kolmapäev, 18. aprill 2012

Nädalavahetus üle lahe - Välkommen Stockholm

Ühe sünnipäevakingina sain meeldivalt kruiisi Rootsi. Ma polnud seal nii kaua käinud ja kes teab, siis skandi on ju mu lemmik. Seetõttu sai ju ka keelt õppima mindud, mis ei tähenda seda, et ma seal siis ka seda kasutasin. Ei!
Aga kuna pidin ära käima märtsikuu jooksul, siis oli kogu see kuu üks ringijooksmine. Kõik nädalavahetused põhimõtteliselt viimseni kinni. Aga ma ei kurda - 2 vahvat sünnipäeva, Rootsi trip ja kuu lõpp juba lendasin päikese alla. Mis elul viga, eks.
Ühel reedeõhtul end Avoga siis sadamasse vinnasime ja kenasti edasi end laevapealt juba leidsimegi. Mõnus kahene aknaga kajut, lõbus kruiisishow ning siider ja õlu. Ainus mis kogu üritust veidi varjutas oli see, et olin jätkuvalt tõbine ja see polnud meeldiv. See tõbises olekus tööl käimine on kurjast, no väga kurjast. Aga mis teha.
Laeva sadamasse saabudes suundusime metrooga kohe vanalinna, kus lihtsalt jalutasime ning nautisime ilusat ilma, kuningalossi ja mõnusat vaba päeva. Otseloomulikult tuli rahuldada ka minu shoppinguvajadus ning aega jäi ülegi. Õhtuks tagasi laeva, sama programm mis eelminegi õhtu ning pühapäeval poolsurnuna ma sealt koju saabusin. Enesetunne oli ikka äärmiselt halvaks pööranud ja ainus mis terve päeva suutisin teha oli voodis lamada. Aga tulin tõvest välja ja järgmine päev olin juba roosa ja rõõsa ning nagu ikka tööl.




Kommentaare ei ole: