pühapäev, 21. detsember 2014

Šokolaadikommid

Isetehtud jõulud - see on parim kink mis lähedastele teha võid. Midagi oma käte ja hingega valmistatud. Nagu ka eelmised aastad olen ma enne pühasid ette võtnud kommiteo, et parimatest parimatele neid kingina poetada.
Seekord leidsin ühe ülilihtsa retsepti ja nii ma neid ca 200tk valmis meisterdasingi, osaliselt veel isetehtud karbid ning esmakordselt ka disainitud sildid.


Vaja(mina sain sellest kogusest u 50-60tk):
200g tumedat šokolaadi
1 pakk meelepäraseid pähkleid ja kuivatatud marju (mina kasutasin kohe valmis segu, pakk vist kusil ca 200g)

Haki kuivatatud pähklid-marjad ning sulata veevannil šokolaad. Lisa sulašokolaadile hakitud segu jaokaupa (vaata et ka liigpalju ei lisa, et oleks paras mass) ning vormi teelusika abil meelepärase suurusega kommid. Soovi korral kaunista. Lase kümikus taheneda, paki ning ilus ja südamest tehtud kingitus ongi valmis.


allikas: Toit&trend november-detsember 2014

Kommentaare ei ole: