laupäev, 6. aprill 2013

Kuidas ravioolid mind ilmselt vihkavad

Seda pealkirja oli väga valus kirjutada. Ma armastan pastat, eriti värsket ja isetehtud, mul on olemas selleks masin, mis teeb selle lemmiku valmistamise lihtsaks. Aga siin on üks aga, ravioolid mind ei armasta. Mul on masina külge lisatav lisa nende valmistamiseks ja kurja juba teist korda läks nende tegemine aia taha. Lugesin instruktsiooni ja mõtlesin läbi, mis eelmine kord võis valesti minna ja ikka, va kurjam välja ei tule. Pane sisu vähe või palju, ikka lähevad laiali, samas tainas on super. Esimene rivi on kaunis ja edasi kõik läga. Ja et õhul pere ikkagi nälga ei jääks tegin allesjäänud tainast tagliatelled ja tomati-hakkliha kastme. Ja kui hea see oli. Päev oli päästetud. Ja enda meelest oli parim pasta, mis mul masina omamise ajal tehtud.

Aga alla ma ei anna. Kunagi võtan ette kolmanda korra ja proovin uuesti ravioolidega sõbruneda. Aga seda peab tegema vist nö teise roana, kui välja ei tule, ei jää ka pere nälga.

Kommentaare ei ole: