kolmapäev, 6. november 2013

Koorene kanaroog seentega

Taaskord üks lihtne üllitis argiõhtuks, mis oli mulle kuskil ajakirja silma jäänud ja üles pildistanud olin.
Valmistuskäik ka pealekauba kiire.

Vaja:
500g kanafileed (mina kasutan kastmetes üldjuhul kanakintsuliha)
1 porru (valge osa)
300g kukeseeni (mina asendasin 250g shampinjonidega)
4dl rõõska koort (35%)
50g sinihallitusjuustu
soola-pipart


Lõika kana väiksemateks tükkideks ja prae pannil mõni minut. Lisa õhukesteks viiludeks lõigatud seened ja porru. Prae kuni kana ja seened on valmis küpsenud. Maitsesta soola-pipraga. Seejärel vala juurde koor ning murenda hulka sinihallitusjuust. Lase kastmel madalal kuumusel veidi pakseneda ja seejärel serveeri.
Kõrvale sobib pakkuda kartulit, riisi ja miks ka mitte tatart. Mina just viimase valisingi, vahelduseks ja sobis mõnusa kreemise kastme juurde ideaalselt.


allikas: olin antud retsepti kuskilt ajakirjast üles pildistanud, aga kust, enam ei mäleta ja pildi peal ka näha polnud.

Kommentaare ei ole: