teisipäev, 29. oktoober 2013

Koorekastmes kana

Üks ülimalt maitsev ahjuroog. Liha lausa pudenes luudelt ja maitse oli õrn. Pean tunnistama, et pole ei tea kui kaua saanud sellist maitsvat rooga, see lihtsalt oli väga-väga hea. Ma poleks esmalt retsepti lugedes seda arvanud, aga tulemus oli ülimalt hõrk. Valmistamiskäik on ka äärmiselt lihtne.

Vaja 6-le:
1 broiler või 6 kanakoiba või 12 kintsutükki
1,5dl jahu+1spl soola
õli
500g porgandeid
2 sibulat
2tl musta terapipart
2 loorberilehte
7dl vett
5dl 10% või 35% koort
soovi korral 0,75dl brändit
lisandiks meelepärast, nt keedetud kartul, punane peet, salatit või hakitud ürte


Tükelda vajadusel kana, pöörita tükke jahu-soolasegus ning prae pannil õlis mõlemalt poolt kuldpruuniks. Aseta ahjuvormi, lisa kooritud ja tükeldatud porgand, sibul ning loorber ja pipar. Kalla juurde vesi, kata kaanega ja küpseta 180kraadises ahjus 1,5tundi. Vala juurde koor (ning brändi). Kuumuta keema, kontrolli maitset, vajadusel maitsesta soolaga ja serveeri lisandiga(-tega). 
Tulemus oli meie meelest ülimalt hõrk ja ülimaitsev. Sama retsepti võib kasutada ka küülikuga (u 2kg suurune).

allikas: Rimi projekt "Kokka kodus" retseptileht

4 kommentaari:

Tamme ütles ...

1,5 tundi 6 kanakoiba ahjus haudumas?? kas vähemast poleks piisanud. tavaliselt on 30-40 minutist küll.

Kati ütles ...

Jälgisin retseptis antud aega ja tõsiselt ma pole ammu nii head kana saanud. Samas olid kampas ka porgandid, mis ilmselt võtab veidi rohkem aega kui kana.

Deivi ütles ...

Ma panin selle koore sinna puljongisse, aga see jäi väga vedel. Mis ma valesti tegin ? Oleksin pidanud potist puljongi ära kallama?

Kati ütles ...

Kui aus olla ma ei mäleta kui paks/vedel mul kaste jääda võis, aga ilmselt ikkagi selline vedelam konsistents, mida sai kenasti lisandite ja kana peale panna.Vähemalt piltide pealt vaadates tundub nii. Ja kindlasti ma ei kallanud midagi ahjupotist ära, kõik mis sisse läks, sinna ka lõpuni jäi.. Ehk teinekord veidi vähem vett panna, kui tulemus liiga vedel jäi?