pühapäev, 20. veebruar 2011

Uus köögitarvik

Kes teab, see teab, et mul on imetilluke köök, kui seda üldse nii nimetada annab, kuid hakkama olen siiani saanud ning kokaraamatute rivi täieneb pidevalt ning tarvikuid muudkui sigineb juurde. Õnneks mahuvad asjad kõik kenasti ära.



Täna käisin siis taaskordsel shoppamisringil ning tulemusena on kodus nüüd gaasipõleti (leegiheitja nagu mina seda tavatsen öelda). Kuulsin töökaaslaselt et Kaubamajas on olemas mõnus väike ja töökindel karamelliseerija (selline oli ametlik nimi pakendil) ja korra olin ka seda juba hiilimas käinud ning nüüd sai ka siis ost sooritatud. Täidis tuleb sinna veel sisse saada, mis sai eraldi soetatud. Kuid sellega tegelen arvatavasti maal, kus plaan ka esimene katsetus isetehtud creme brüleegaga teha. Pikk nädalavahetus on just õige hetk selleks.
Puudu on ka veel väikesed ahjuvormid, kus seda hea sees teha, kuid otsingud jätkuvad. Täna sa mõningaid võimalusi vaadeldud, kuid väga kalleid ei raatsinud osta, kui aus olla, pole vajagi, samas üliodavat ka nagu ei julenud võtta. Ühe vahepealse variandi leidsin ka, mis arvatavasti tulebki minna ja ära osta. Värv polnud just mu lemmik, kuid kui muud võtta pole, siis tuleb leppida sellega. Alati on hiljem võimalus üks komplekt maale jätta, kui peaksin linna endale meeldivamad leidma.

Põnevus on suur ja tahaks juba väga proovida seda imemasinat, nagu ka creme brüleed.

Kommentaare ei ole: